Sunday, April 19, 2009

Ak dan Ak.

apa yek ak nak cite nie..
penyakit x leh tido ak dtg balik..
huhuhu...tido kul 5 pagi..
bahaya nie penyakit ak nie...
minum nescafe lambat2..
kn dah x leh tido...
hahaha...

nak cite apa yek...
minggu nie...
agar sibuk..
mcm2 berlaku...
mcm byk benda sedih je yg menjelma dalam hidup ak minggu nie..
apa yg ak dapat ialah penghinaan..
dari seseorg...
x pelah..
biarlah nak kata ak apapun..
harap akhirnya dia sedar apa yg dia ckp tue...
seharusnya perlu ditujukan pada dia n seseorang tue..
let him go...
x kisah pun ak...
biarlah..
ak yakin nati dia n dia akan sedar gak...

then emosi ak x stabil...
tertekan gak ngan situasi tue...
x pelah...
ak meti lupakan..
then sabar...
fokus pada yg lebih penting..
bagi ak tiada ruang kemaafan sekiranya org tue berlagak baik then semua kesalahan diletakkan ke atas bahu ak je...



2 comments:

Affan Azami said...

sabarlah kak kem, kita semua ni manusia biasa. takleh nak memuaskan hati semua orang kan? kak kem byk2 lah bersabar menghadapi ujian sebegini.. ade hikmah yg tersembunyi di sebalik segala yang berlaku. kite kene fokuskan pada yg lebih menjamin masa depan kita, hiraukan segala remeh temeh dlm hidup ini, kak kem. Insy Allah, dipermudahkan.

go go, Kak Kem!

KaMaRiAh KaMaRuDdIn. said...

huhuuhu..thanks atas semangat n motivasi nie